December 2, 2009

  • IMG_1827

    生病了 很安份的在家裡躺了兩天

    HBO一直重播又重播的侏羅紀公園令人有點煩厭

    不甘心時間就這樣給浪費掉 最後做了一件比工作更傷神的事

     

    這種通常是男生喜歡的模型玩具 我也很愛

    看上去越複雜 越能感受完成後的滿足感

    IMG_2137

     

    跟男生不同的是 女生做這件事都會三八一點

    例如會幫它化個妝之類的

    IMG_2143

     

    上了粉底的它看上去還不錯 粉底會不會太白了點

    IMG_2145

     


    雖然全身乏力的手也有點發抖 

    但我這性格一旦開始了就停不下來 不完成大概連睡覺也睡不成 

    IMG_2156

     


    內部大致上完成了

    IMG_2161

     


    還沒戴假睫毛的樣子 眼睛超沒神的

    IMG_2163 >

     


    沒想到照相機也要用到放大片

    IMG_2165  

     


    這樣看上去好多了

    IMG_2179

     


    可我還沒罷休 大概是想上一些亮片

    IMG_2185

     


    乾脆把萬聖節時買的假睫毛膠水拿來用

    以為再也用不著了 也算是廢物利用吧

    加上拔眉毛的 看上去好像很專業

    IMG_2189

     


    然後就是一連串的剪剪貼貼

    IMG_2190

     


    充滿陽剛味的黑色二眼相機 最後給我弄得GAY GAY的

    我很喜歡GAY 感覺都特別帥 哈哈

    IMG_2203

    IMG_2204

    IMG_2205

     


    從觀景窗看出去的樣子

    IMG_2201

     


    還測量了手動對焦的距離 幫自己做了記號

    那些圓點並不只是裝飾那麼簡單

    IMG_2206

     

     

    完成後發現頭更昏

    生病真的不要嘗試弄模型 也算是犯賤的一種

    早知道就乖乖工作好了

     

     

    P.S.格子襯衫的尺寸表出來了 在LS BLOG那邊

    ericchan1116

  • 我之前都有砌過模型相機
    但唔敢試係咪真係用得xd
    take care~~~

  • 邊到可以買呀???

  • 真的可以照相嗎? 很有型eh~ 哪裡有得買? =]

  • 病左都唔好好休息

    文迪是妹仔命ma?

    仲有a…文迪不如講下你對耳機的要求~

    因為想換耳機呢~

  • mandy格仔衫係hk有冇得買嫁?

  • 小心身體!!!

  • 唔舒服要休息多d呢~~

    呢部hk 7仔都有@@
    但係我想搵..搵唔到..囧..
    噴成白色令好多@@

  • 好想要..邊度有得買黎整?難整嗎?

  • 小心身體吧..
    下次不要那樣了..
    x)

  • 只能說… 好pro -.-”
    估唔到你係模型高手

  • 部相機好型 x)

  • 犯殘仔,,

    我想知邊度有得買先!?

  • OMG, 這個好像好好玩的呢

  • COOL!!!!!
    係邊到買架!!!
    好型啊!!
    ((雖然我一定冇心機砌到好似你部咁靚..XDD

  • 係邊到有得買呀~~ 我都好想買呀!!!!!

    介紹一下呀~~~

  • 係唔係連雜誌送個本既海鷗呀??
    mandy!!你真係好勁!!! 我整完之後已經覺得好累!!
    估唔到我連上色呢樣野都沒諗到!!

    mandy 你既想法真係好令人佩服呀!!!
    原來一切都係好簡單!
    只係我地諗唔到~
    而你就係啟發我地去諗到既人呀!!
    真係忍唔住要俾cm你!!
    讚下你呀!!

    SORRY!!!
    我想問問呀~支手噴漆hk邊到有得賣!?

    仲有

    mandy!!! 

    身體要緊呀!!!

    唔想以後都睇小左你打既xanga呀!!!!
    俾心機乖乖的休息!!!!

     

  • 文迪你整得好令呀!!
    之前都諗住買, 不過驚整得唔令-3-

  • @suky_hou - 噴漆係 大小小GE文具店會有得賣架~!!!
    又或者 5金店都有~!!

  • wow, 大人之科學部機?
    超正ar比你搞完之後!
    BTW, take care.

  • 很美!!! ;D 在那裡買的?!?!
    我也想試試自己弄一部!!!
    感覺上跟別人的會有很大分別 ;D

  • 祝你早日康復的說

  • WA.我覺得我2左一半就會停手訓覺!!.病就休息多點拉.~

  • 生病了就多點休息吧 !

    其他的就等痊癒了再弄 ..

    不過文迪妳弄得真的挺漂亮啊  哈哈 !

  • 真的花了很多心思與時間
    雖然模型是男生的最愛
    但會給他們裝扮…也可見你的女生特質

  • 祝早日康復=)

    很強的動手能力

    我也想買本大人的科學玩玩=)

  • YAY!! XD

    i got the SAME CAMERA!! lub it,

    WOW,  good idea to paint it white~ : Dmaybe i will do the same thing~ : Dhehe~

  • 哈哈
    我也有買, 不過沒有幫它變身

  • 文迪生病要休息喔!

  • 不做设计的 太浪费啦
    (在瞄着我的 二眼flex ) 啊哈

  • 亮片小圓點可以用打孔做嗎?

  • 我想問下, 點解要塞紙巾o係D窿窿度既? (第3,4張相)
    好靚呀:) mandy犀利!! =D

  • Mandy.小心身體呀.著多幾件衫呀=]要好好休息呀!
    Mandy真係勵害呀.部相機整得好令呀!
    不過雅文你真係要抖下呀.要乖乖地休息呀!=]

  • 自己組裝!o! 好利害!!!*o*

  • 斷貨品!!-口-

  • 小心身子:)

  • 很讚呢- =]

  • 都唔算係犯殘-_-

  • 可以照相嗎?!

  • 我見到你原來係砌部相機出黎,立時嘩左一聲,我超喜歡呀,香港能買到嗎?保重啊,還要繼續留意你近況耶.你果然是有這類潛質,做喜歡的事是特別有心機的.很欣賞你,看你的日誌知道你和台灣的狀況,很開心喔.

  • I want to try to do it><

    where did you buy it???

    add oil

    mandy><

  • 嗯…

    可以down pps黎睇喔..@.@

  • a camera model? I though it’s going to be like Gundam or a car or a bike model, anyway the camera model seems too simple to be tiring. 

  • Mandy, take good pictures! Can’t wait to see them on xanga.^^

  • 文迪你最棒了,全球獨一無二的相機(3

    好靚啊 :]

  • 你好呀,剛剛路過你既blog, 見你個blog 分享既野都幾能夠引起人共鳴wor,不如來參加香港青年協會舉辦的「分享網樂」─ 正向網誌創作比賽啦!主題係『愛生命‧愛現在‧愛未來』。除左獎品豐富外,冠軍的網誌仲有機會出版成書添呀! (詳情請參閱http://event.u21.hk/shareblog/)

  • cm;>相機每1個角度都有不同既美

  • 你買這個多少錢?

    香港不用砌的要hkd890喔!

  • 要快d好返啊~

  • 文迪,你也真的很好笑,!

    生病了還要那麼的頻碌..真是的,,哈!

    很漂亮 也不是太gay吧;哈哈…

    生病了就多點休息喇 . !!

  • 型到要留言讚

  • 好靚呀!係邊到可以買架??

  • 香港邊度有得買呀???真的可以拍照嗎???

  • 文迪要小心身體呀 =]

    部相機很正點 :D

  • mandy=)
    要好好休息呀.

  • 小心身體啊‵

  • 文迪~我最近都感冒了

    妳要小心身體啦  祝妳快些康復

  • 無辦法唔留個cm支持下妳^^, 繼續加油,妳的才華與努力係會有人睇到的!

  • Post a Comment

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *