August 16, 2007
-
2007.8.16
早前朋友為我拍下的影樓照
昨天終於收到了
不過跟妹妹的合照 我是不會放上來的啦
她仍在求學時期嘛 大家就請體諒一下
而我的 在這裡


這兩張都是自己比較喜歡的
餘下的看上去分別不大 我也就不放上來了
》有人問我幹嗎睡覺也要開著燈
其實……我是怕黑的啦
不過我又有睡覺時用眼罩的習慣
好矛盾嗎 嗯……真令人費解
可能是怕半夜上廁所找不到路吧
》也有人問我有關生日禮物的事
其實嘛
大家不如把買禮物的錢捐去慈善機構吧
我知道大家都很疼我 不過想深一層 其實我的生活也沒什麼缺少
在過去幾年 你們給我的禮物已經好多好多
每一份我都很愛惜 每一份也感受到你們給我的這份支持
而這一次 就把錢捐了吧 我會很開心的
》吃了兩頓白粥 牙肉也開始消腫了
不過又到晚飯時間……我該吃什麼好
我不要再吃粥了啦………T_T
Comments (417)
十卜
mandy ^v^
快d好番la…=))
=]
第1, wow….
加油呀Mandy=]
CM(:
takecare;)
wow…-v- baby
加油
cmcm
加油加油!!!!
mandy
我支持你的=]
影得唔錯喔=]]]
很多人也是怕黑的!
何況是七月>3<
CM=]
嘩兩張相都好令XD
CMCM”" =]
我叫WINNIE呀
你今日咁早打XG既?! =]
ADD OIL=]
+油^_^”’!!
下次食野個時小心d啦!
love mandy
嘩嘩!!!你今天很早打XG呢!
我排得很前唷;]
祝你早日康復!
我其實想問你….
有沒有信仰的呢?!
top 30!?
美美的=]
第一次咁前呢 ^^
嘩我第1次咁早咋
mandy你真係幾時都咁靚xdd
關燈睡對身體比較好
CMCMCMCM
你個樣做咩咁傻瓜xd
我中意第2張的你x)
很漂亮.加油喔為歌迷們拍下更好的照片!
加油呀!!!
好前
PHOTO 好令,,,
MANDY,,我岩岩影左D相,,,
黎我XANGA 睇下,,,, 係日落相泥GA
MANDY ADD OIL-)
wo! pg.1 x)
mandy 今日gum早打xg ge! =)
第2張好靚ar =)
今天很早哦
MANDY努力唷*
很靚靚的照片. . . . .=V-”真好”"
Mandy 你答左佢地無答我呢t3t
你好耐之前係唔係拍過umovie呀?!
好好笑呀
mandy=]`..
你要加油呀!!!快D出碟喇
hey yo~
好早打XG唷
兩張相都好令=]=]
CM=]
早日康復!
係咁食粥真係會人都癲!
好令呀 T_T
==]
好前呀>WV<”加油
快D出新碟
MANDY真係好靚*v*
今日好早喎*0*
Cm*
真的太不小心囉
下次要小心一點啊!!! =)
兩張相都好令
好型啊 -v-
影得好靚呢 x}
哈哈好前呀
食粥對身體好呀!!!
halo!
你要快d好番呀 .. 小心點喔!=]
個兩張相都好靚! ^V^
呢2張我都好中2 =3=
support !!!!
xxx
mandy!..take care ar^
要快d好番呢!
真的很矛盾喔!!!!
我比較喜歡關燈!
=]
support!
my first cm for u!!
祝你快d好番啦~
雅文…
我送禮物比你+捐$$$>33<xd
早上打wo@@
cm.
=]
61
好令令ar d相”
support你ar….>w<”
咁早打既mandy^3^
prettyy!
MANDY好令哩!
哈哈..琴日係電視見到你AVA”
Mandy我都好想去你生日/___”
但係本人經濟好差/ ^ !
遲下有機會既一定要去多d你既活動-V-
支持支持你>333<
難得咁早休息下啦”
生日點都要禮物>33﹏33<yeah x 3 XD
我開始COOL牙個時成個禮拜都係食粥 =3=
依家對粥有恐懼症 XP
哇 今日好早呢XP
頭100=]
mandy+油
Mandy加油*0*
張相好特別=]
下次小心啦哈哈!
好想去你個生日PARTY *V*
d相好靚牙>3<
希望你可以快d好番!!
^^ sup>.<
照片很美 ^^”
咁早既mandy@@”
頭先原來已經係pg.2 -v-’
nice pictures’AR xdd
=)
=3333333= ” 很早
食多d粥喇,
就黎好番嫁喇.
好番就可以食好多野`
忍下喇 , 加油呀 mandy *33*
d 相好靚…. =)
兩張相都好令=)
個人比較喜歡第二張
+油呀
d眈疑鬖a =]
雅文..我愛你>﹏<”
愛心爆燈~~ XDD
你的相很美牙 -v-
mandy第1張好似江若琳個新ep cover;]
take care
好靚女呀…
但係如果去你生日會又兩手空空好似唔係咁好wor
做d DIY野比你好唔好呀??
哈哈!好早啊今日!
張相好靚啊^.^
雅文,你無事阿嘛??
樂兒..
幾時攪一個 比一大班喜歡 攝影既朋友
去玩既活動呢??
傻豬雅文……..XD”
嘩…好快就有咁多cm..勁@
你第一張相好似影CD C0VER咁呀
好靚呀^V^
D相好令呀>V<
兩張相都幾靚wor…..個feel 好正呀
=]
咁早打XG??
張相好靚呢~~效果好好呀!!!!
原來Mandy睡覺都開燈……我以前都想咁做
但想到電費一定好貴….便打消念頭…..而且燈長開都怕會出事= =”
不想長開燈的話~~建議係屋企放一些發光的飾物…..好似夜光砌圖^^
唔要生日禮物!?…..真的好意外=口=”
大家都在想送什麼給你呢~~
上次系西田買左豆漿粥好好食GA=D
吾知上網系咪見到你妹妹張相@@”
同你好似樣呢:)
隞予??憟賣??/P>
?臬?抒???憟賣???
銝?????銝剖??唬?撘?mandy憟賢?勗
??[img]http://www.mandygroup922.com/mg922_function3/mg922_f2637.jpg[/img]
影得好有FEEL=]
呀 ….還有喔 ;D
我聽別人說, 若果開著燈睡覺的話..
較易有病…好象是較易有乳癌 -_-
你要小心點呀 *U*
mandy*
beautiful
MANDY真係好靚女ah >3<
cm:]
d相影得好靚..xd
不吃粥就吃點清淡的東西吧^^’
3個字已經100幾個cm…. * o *
勁!
那麼我們下次把捐錢的收據送你好啦=)
mandy你要加油哦!
>v<
manDy 令女=)
^___^;;
mandy 你要保重ar
今日咁早打xg我都去5到第1頁t^t”
=]
好令喔=]
Mandy今次咁早-口- ,
d相好靚=)
你琴晚著個套粉紅色既睡衣係邊到買嫁@@
可吾可以講比我知嫁???
幾錢???
加油啊!支持你啊!
你呢排係yes既排名都好高啊!
呼,好靚啊D相,可以做您下張碟既CD封面!
這二張相都很美麗*
很久沒有看妳xanga了
因沒時間…….
你下次吃東西的時候要小心1點
多謝你留給我的comment
我現在第一階段的化療完成了
我會努力的=]
嘩嘩嘩~~~~~你個口仲有冇事?
d相影得好靚呀好有氣質,不錯^^”
-mandy*
第2張好型;;
我訓教都係開燈訓-/-
-QQ*
mandy=]
D相好令丫=3=
你要小心D喇下次
好早呢!!^^
好靚牙你!!!wow!XD
靚靚MANDY>V<
第一張好像代言化妝品的照片喔 哈哈
還有阿…鬼月到了..關燈看到鬼比較不會害怕..因為看不清楚XD
mandy
怕黑的MANDY
MANDY”!*V*”
MANDY”!*V*”
怕黑?我都怕黑,.所以臨訓前吾會飲太多水,驚夜晚去toilet..
D影樓相好令,加油吧:]
第1張相好令!
雅文
照片超美呀!
我超喜歡的!
是的!找不到路趺倒就不好了嘛...
只要雅文開心,那就行了...
要是想康復,那就要聽話啦~
我覺得妄是吃白粥好一點吧!
好嗎?(為什麼今晚那麼早就寫日記呢?)
支持你~
很 美 麗 喔 *v*
我都有開住燈訓覺嫁~我覺得敢樣都幾好丫!!!
哈哈~~我平時間唔中都有做善事,亦都幾鍾意做善事~v^3^
嘿..MANDY你乖吧..
MANDY你D相好靚呀*
cm
呢d包裝既魚會有骨咁惡佈??我以前都超鍾意食….關燈睡係可以令到你成個人真正進入睡眠狀態~~所以記緊關燈訓哦~~
要戒口啦^^
比心機呀!!mandy
=]]
做咩今日咁早打xanga既=v=b
吾食粥可以食’齊’清腸胃嘛,’食肉等如食毒素落肚
我媽咪整既晚飯都系瓜瓜菜菜,食左差吾多3年有多,感覺幾好ah!`
出街食飯就有菜有肉
今天的日記真早
禮物方面已經想好了
不是很貴的
看看有沒有得賣吧
有的話到時送給你^__^
第一張我之前以為係江若琳個CD cover =.=”
146-3-
其實我都好怕黑.但我又好鍾意在黑的環境下工作
有氣氛吧
有時候夜晚醒左,好想出來玩電腦都唔敢
但呢排我冒住生命危險出來開燈玩XD
好令呀,d相…..
快d好番繼續工作-v-
令令mandy~~^.^
下次食野個時小心d啦!
你張相好似個個江若琳個唱片封面
不過你令佢好多..好過佢好多啵 x)
好擔心你啊我..
又咁後><
但係都前過之前百幾個人~^^
cm For You~
小心點喔!!食野既時候!
有點晒電吧-_-
兩張相都很美麗喔!
但是我比較喜歡第二張!
還有Mandy記住要吃多D清淡的食物!
和飲多些水…個傷口就會好快好返了!
知道嗎?
Cm
我訓教都鍾意開燈=v=”
我都係成日開燈訓
覺得熄左燈好恐怖- -
枉事....只能回味.....
靚靚~*
Mandy今日好早bo…記得早d休息啊﹗~~
你影既相好靚…有種不懂形容的感覺..ha~~
其實我也怕黑的啦~~
但如果我開著燈的話
一黎會比屋企人話
二黎又怕d狗唔肯訓覺..係到顧住玩﹗
還有…你的生日會我真的很想去..
現在還是苦惱當中﹗
最後…希望你早日康復﹗
mandy d相好令尼*v*
如果得我1個人係屋企我都會開燈訓架XDDD
生日禮物..我都想送比你同埋去你個生日會
不過未必得了/ W
200蚊不是小數目呀. { 對我來說 }
第一張個POST好似江若琳 呢..
加油喔MANDY
MANDY… D相影得好美呀
支持你*=]
mandy..
好靚ah!!好鐘意..ehee
今天好返未ah??
食野時要小心ah..
by:慧慧
mandy d相好令呀xd
原來mandy都怕黑的,,我也是= =”
mandy,,你真係好靚@@”
次次見到d相就會咁講,,哈哈哈
HEHE.MANDY好令女=]
點解你眼珠咁啡…..我好鐘意呀=P
祝你快D好番..
唔食粥,食”面”吧,
烏冬果D…
希望你早日康復!!
+油呀…支持你
相很美呢-*
————————————————–
呔…`-*
除了一般用法 可以當腰帶 裝飾品亦可`!!!
價錢吸引 款式吸引…係邊到搵呢??~
平過你地平時買野既CWB`TST啦!!!!
出面一條都起碼$100呀!!
呢個網$100 3條
http://www.xanga.com/sale330
Mandy~~*
d相好靚ar^^
希望你快d好番la….
C昕~~*
2張相都好靚呀!!
好美的相相呀!!!
很愛第二張呢!!!
很想去你的生日會~
可惜定在夜晚呢…………
I Love the Second one =]
and Mandy….try to eat ice – cream ar….it’s good for your mouth’s pain…..=]
cm
D相好靚
d相好靚….
Pretty =)
Add Oil Mandy!
HELLO~MANDY~
你隻CON好靚呀~
可唔可以話比我知係邊隻牌子呀?謝謝~
好早啊你今日….加油啊…=]
好靚!!!!!!!!!!!>v<
影得好好睇喔..
Mandy要俾心機做野呀!! ^^
第1張蠻特別的喔=]
是後期加工的嗎’???
我還是覺第2張有feel D ..
mandy,身體健康還是最重要。
保重身子,以及伴你一生一世的32隻小伙子。
好後=,=
不過日後都會黎支持妳!!
Try your best as soon as possible
我都好怕黑架- -”
估唔到mandy今日咁早打xg-.-”
我來遲左了-.-”
果2張相好令~十卜U
下次食野要小心D..唔好整親自己!-3-”
WOW
呢兩張相都好令!!!!!好有FEEL : )
期代mandy自己影既相
影得好令呀xd
cmcm….
Comment” =]
我個fd話睇中醫好得快點
+油!!
支持你唷!!xD
Very pretty la ! A cowgal ! ^0^ !
令令…..
support u>3333333333333<
mandy好美唷”"
mandy是怕黑怪!!哈哈”"不過我也是…- -||
吃粥對身體好的”"這段時間就不要吃飯囉…
(幸災樂禍中)XDXD”"
MANDY!!
我中意你影既第2張- hee好似拍廣告咁
mandy !我琴晚都有聽你唱歌喔~
你真人好令女嚕 呵呵~ 同埋你唱live都好好聽呢
>vvvvvvv< 支持你支持你!
最近,,我的牙肉也出了問題呢..真的很痛><
相片很美喔=]
+油+油^^!!
SO PRETTY***
其實我細個果陣都好怕黑,不過大個左就唔驚,夜晚刷牙我都唔開燈,因為燈光太強
第一張咁似江若琳既…
不過你靚D~^v^~
休息多點吧!=]
真係好靚
咁不如成立一個基金等FANS可以入落去啦=]
mandy要小心身體的啦=]
你唔食粥仲可以食咩呀但係 XDD
灣仔間”合記”d粥幾好食架…
唔食白粥咪得囉~~~~哈!!
咪食埋d熱氣野呀 =]
SUPPORT !
Mandy今日好早Bor~~
我之前”cool”牙都食唔到野… 我媽將d烏冬剪碎比我食
煮耐d都好易入口架! 不過感覺怪怪地囉.. 可以試下.. 哈哈!
好美呀
可以考慮下用來做CD cover^~^
雜果冰上
2張相都很美0.0
捱一天兩天吧…
白粥不是對身體差的食物…
生日呢..
你那酒席很貴..~.~我怕自己來不到..
不過可以一年一次… 一定會來
生日禮物..難得雅文你會這樣想..
雖然你不喜歡..但生日一年一次..
我始終會送些禮物…小小心意吧..
大根..你愛喲..呵呵..
本來有個大根電話繩是我親戚從日本寄來..
可惜自己用了..~.~
好好休息…下次食東西要小心喔..^_^
用一個字概括的話…
第一張是「純」…第二張是「靈」…
兩張相都好美啊…完全喜歡啊…(^3^)
第一張呢隻鳥好肥啊…頂在頭上重不重啊???呵呵…好可愛…(^^)
小時侯,我比較怕黑…後來長大點,怕的時候就告訴自己沒做虧心事,就不怕了
其實,現在我是不怕7月鬼節的,甚至有點盼望…
因為我爺爺是鬼節過世的,他是這個世界上最愛我的人.
我很想多點時間去紀念他,去看他的墓碑
啊…不能再想下去啦,每次想到都會想哭,雖然都過去兩年了…但,時間什麼都抹不去…
所以,我常會嘮叨別人,老人在世的時候一定要孝順…
知道Mandy要去上海看望外公了,好羨慕…
祝福Mandy外公身體健康啦~~~(^_^)
關於生日禮物的事,沒想到,我的計劃就是你所想…好開心…(^O^)
今年,內地受水災都極嚴重,之前,我有參加一個捐助活動,雖然錢不多也算盡力了…希望大家都可以多多幫忙!!!(>.<)
後來我想,新學期就要開學了,一定有很多災區學生沒有辦法上學,
所以我就計劃,在9月,以”蔣雅文”這個名字捐助一位災區學生上學,以此作為我自己和Mandy的生日禮物.
想不到,Mandy都有同樣想法,這個生日禮物計劃就快要實現了…我知道你一定鍾意…真是太太太開心了…(^_^)
說到白粥…我又想嘔了…今年過年因為腸胃炎,吃了近10天的白粥…不堪回首的往事…(>.<)
最近幾天,我又感冒又發燒鼻塞咳嗽頭暈…已經快一周了也沒有好轉的跡象…令到我都沒辦法看書學習…真是痛苦…(>.<)
希望我同Mandy都可以快點好起來…+Oil!!!+Oil!!!+Oil!!!
cm
Noted that you will travel to other places soonest. Take good care of yourself and happy birthday to you on 22 September! Wish you good luck & good health!!
我是漫盈啊!還記得我嗎? 你的樣子由認識你到現在都是那麼有camera face!! 看了你的blog,你本性還是那樣的”純”及”真”,不加修飾!但多了一樣的,就是你確實成熟了很多,長大了,!
希望有機會可親身到你表演的現場打打氣啊!^^
好令牙…. XD!!!!
你套性工作者十日談好好睇^^
第一張好美呀*v*
我記得上年mandy生日就係我考琴試的一天*v*
第一張好美呀*v*
我記得上年mandy生日就係我考琴試的一天*v*
D相仔好令唷*V*
你真是,,,超級矛盾aH“
CM…CM
mandy!
俾d野你睇la`
冇意中見到滴..-33-
http://pinkloveforum.com/thread-245362-1-1.html
講你同d0n結婚!xd”
睇下la`
好搞野滴!
愛死你哇babe!>33<
~捇恅~ 踏疑婌湖斕…挼 D 挴..?婓芫…妘賸蕺粖?疑 D 暫…筍蜁砑妘粖暫斕…褫眕腢珨虳筏 D 暫珧…專講蜁疑衄蚐旍暫珧…瘁腕秶鍔諳載樓芫奠…
?阯紒洠蜁剒猁鷓毆…硐猁斕謏奻賸桉…蜁疑隱砩笚暫岈昜…蚚掩殑屳赻撩…陑夎鞏栺…珨?疑源楊…嶱覂阯紒硐鍔旯闚楊筳珨?假洘阯蹺…掩扞蛂赻撩桉齒 (eye) 疑釓賴…~捇恅~ 猁疑疑倎洘挼斕…蜁疑善旯闚…猁苤陑…
Dickson 奻 @@
very nice photos… keep going^^
開始想像你阿妹係點樣既人
你多D講你屋企人既趣事啦XD
雅文…謝謝你的回答…相信你說了這番話後…fans 仍會送禮物給你…
也許是一份簡單的心意吧…但是我們(fans)可能又會去捐錢…因為這會得到你既認同呢…
至於fans 送給你既禮物…
希望你能夠一一收下…@@
我記得你個眼罩好得意o既!XDDD
早日康復=0=
我都系要開燈訓既人-3-
不過睇電視話人系黑暗既時候訓先好
因為大腦知道要訓-3-’ ..
大概系甘吧 XD’
mandy你是自己一個住的嗎?
我也是蠻怕黑的…可是,如果整天不關燈的話,那不是會很浪費電嗎?
嗯…只要流質的食物應該都可以,不粥的話,蛇羹如何?而且也不一定要是純白粥嘛。eg皮蛋瘦肉粥?=]
~捇恅~ 踏疑婌湖挼斕 … 挼 D 挴 … ?婓芫 … 妘賸蕺粖?疑 D 暫 … 筍蜁砑妘粖暫斕 … 褫眕腢珨虳筏 D 暫珧… 專講蜁疑衄蚐旍暫珧 … 瘁腕秶鍔諳載樓芫奠 …
?阯紒洠蜁剒猁鷓毆 … 硐猁斕謏奻賸桉 … 蜁疑隱砩笚暫岈昜 … 陑夎鞏栺 … 珨?疑源楊 … 襠蛂阯紒硐鍔旯闚楊筳珨?假洘阯蹺 … 掩扞蛂桉齒疑釓賴 … ~捇恅~ 猁疑疑倎洘挼斕 … 蜁疑善旯闚 … 猁苤陑 …
Dickson 奻 @@
好靚ah*v*
waaa.. lovely pic..
我鐘意第2張相!
好靚呀影得!!
那你妹妹何時求偶....
你唔俾我地送禮物俾你,我地會覺得好唏噓嫁喎…..
~雅文~今日好早打喎你…點樣呀d牙肉..還在痛嗎…
食了兩頓粥應該好d既…但唔想食粥既你…可以選擇一些清淡d既野…盡量唔好有油炸既野…否則熱氣得制會令傷口更加痛楚…
其實睡覺時熄燈係唔需要…只要你瞌上了眼…唔好留意周圍既事物…心裡數綿羊…係一個好方法…開著燈睡覺只會令身體無法進入一個安息睡眠…被燈射住自己對眼睛(eye)會好辛苦…~雅文~要好好休息呀你…唔好傷到身體…要小心….
DICKSON上@@
mandy好靚>3<
你的牙肉仲有無事呀/3333?記住小心D啦….
嘿….放心吧..我地會去捐款..但係同時都會送禮物比你..一番心意嘛…=]
驚黑?!叫埋MO仔入黎1齊訓咪得=)
熄燈覺先好架~! 生理時鐘要咁先會正常架!!
@@ 咁捐去邊好呢?? 你話事啦!
btw, 我鍾意戴帽張多d^^
好靚唷!!* >33<…
nice pics=]
Mandy Mandy /………………………
其實我覺得你第一果張相呢
我第一時間諗到既係「EP封面」
因為張相比我既感覺 好似「EP封面」咁 ,好靚 很好看。
加油=〕
你是時候剪剪髮了 a_a
第二幅燈光柔和~ 很不錯啊 ! 哈
i like the second photo more =]
希望你快D好番啦!
?斕+蚐醫……..
??+蚐醫……..
支持你mandy^^*
我都好鍾意呢2張相﹗﹗﹗加油~
想請問一下你是那種天生皮膚白的人還是後天的保養呢~?你用開邊隻防曬呢?
俾個cm你
TAKR CARE,,,
影得OK BO,,^^
mAndy快康復-3-
mandy,,我去旅行果陣0係越南既cd鋪都聽到你既歌呀!!!><
仲有,,你d相真係好靚呀!!!!!
MANDY好靚女呢@@”
不過我有個問題一直都想問的說….
點解你D陰分界呢好以見唔到條頭皮果條線既….?
可唔可以教我點分既-V-?
好靚牙d相’:)
荌腕疑鍔葙!!
早晨,Mandy,
其實,我童年時,
是很怕黑的……
晚晚都叫媽媽不要關燈,
原因…..
因為怕有什麼[東西]給我看到,
又怕有什麼怪物來……(幻想的想法)……=口=
不過現在都不怎麼怕了,
因為現在沒有什麼時候[空想]耶xD
一睡落床已經睡熟了-v-xD
其實為了你的牙肉,
清淡的東西也可以的^^
除了粥外,
還有很多的呢xD^^
(謎之聲:有時清淡的食物也挺好食的…..[消音])
最後希望雅文快點康復呢^^
加油加油^^
mandy可能食埋依餐粥就冇事呢`
哈=)
希望你早日好番 =]
我中2第1張=)
中意MANDY 第一張相..
好正好令女 //
你的朋友有對外替人影相嗎?
有的話哪裡有資料看??
beautiful* =]
mANDY靚相亞=]
Mandy
加油呀!
T_T
希望你早日康復=.=
雅文,希望你快D好番!
其實我同你一樣都開燈睡~
除了怕黑外,開燈感覺安全D~
Mandy Post 埋其他相啦..
好想睇牙<3 ! Post 啦!!
beautiful
咁早既……?
d相終於有得睇喇…好靚哦!
捐錢,,都好但我唔知可以點捐
mandy! 早日康服…
好pretty 呀..>3<
support ..XDD
第2張影得好靚呀!!
哈哈!!我都有小小怕黑的!!>_<”
男生憎黑很怪嗎/_?
MANDY!加油呀..
MANDY第2張影得您好靚呀!SUPPORT;)
祝您早日康復;>
令相*
mANDy`!!相超正的..=)
嘿`其實我也怕黑的..xP不過爸媽說浪費電力..
所以不準我開開燈睡..*333*`!
mANDy加油喔..//*
manDy…
我d禮物準備h0哂了`;;T^T”
而且我同fd們也是第一年甘認真地準備;;
旦`,,, 問題是我們去不了你的P,,,,
問題系金錢上…. 對一個學生哥黎講`,,
真系太貴……>vvvv<
點s1n可以比份禮物你尼`,,?=[
我地都吾想第一次既禮物就送吾出,,,,嗚~
我覺得第一張影得你有點像江若林的唱片封套..!
兩張都很美的說-v-
影得好靚啊…mandy…
Mandy *3*
真系愈黎愈靚女>3< 超囍歡你!
MANDY.,,,,,,
我真係好想去你o既生日會….T^T
但因為某d原因去唔到尼……..~~
上一年已經冇送啦…….>^<
今年真係好想送禮物俾你呀…….-3-
有燈一定睡5到.一定要沒有光線的一片黑暗,同埋要完全無聲音先睡到.有時後想買個棺材用來睡覺 -_-’
好鍾意第2張啊~~ 好靚!!!
想起來…
我跟mandy的生日是同一天的
I afraid Dark too …!!
有冇睇e生呀??>/
近排好小提起MO仔!
別把牠忽略了!
mandy你有冇諗過常試唱華話歌啊..?
MANDY;;; >皿<”
快D好番牙,,,
我支持你牙,,,,,,,HAPPY__“`
我用左黎做手機WP…hahaaa
加油哇!!
第2張超正的哩^__^
Mandy你很可愛哦…….^0^
mandy影張杷相好有神啵
mandy;;
其實你自己一個人住的生活如何?
會否很悶, 但十分自由?
其實我也很想試試.. 但沒能力呢…
請回應我以上兩個問題吧…. 謝!
P.S. 快點好回來!!
兩張都好靚呀 ~
我仲想睇埋其他個d -_-
希望你快d 好番 !!
相影得好令呀mandy!
你都好令xd.
第一張的雅文看起來好像比平時胖了點呢
角度問題嗎?@@
但還是很漂亮的雅文呀
我個人很喜歡第二張.感覺很好呢=]
你好似肥左少少wor!!!
不過 beautiful also
努力!!!
利用電腦,在家工作賺錢,即上http://www.wk4you.net登記成為我們的一份子
即上http://gs8.biz/very-fit登記試用減肥及美容等健康產品
大人..大人..
你上年收到咁多KERORO..XD
今年整張KERORO生日卡比你XDDD
PARTY果日有人賣旗ge話…我買10幾20張貼系衫衫到比你睇..XD>33<
你好似日本既夏燒雅呢@@
MANDY: d相相好靚靚呀!!!!好鐘意睇你xg 既姐~~~
我想問下你呢…..你xg個d相全部都有個框框…….我想問下係咪xg d語法黎架???
可唔可以教下我點整呀???
因為真係好靚呀!!!!!
plz help help me~~~~
support you!!!!
張相好似江若琳
MANDY加油!!!
要快d好番牙.
你朋友影得你很美牙.好有feel牙. =]
係wo.你部電腦好番Nar’ !??
係wo.你部電腦好番Nar’ !??
係wo.你部電腦好番Nar’ !??
係wo.你部電腦好番Nar’ !??
cm
d相相好令哦!
很美的 : )
第一張看起來有點冷 XD
我的睡覺習慣 也是這樣~”~
更可怕的是 我睡覺眼睛是張開的XDDD
想送給MANDY 你生日禮物 但想來想去卻不知道要送什麼..?
如果可以的話 希望你來台灣時能夠給你探班 或 接機
送上一些親手製作的”秘密” 禮物 XD
看到你受傷 真是好恐怖
下次再吃到這些小零食 時要多加小心啊!!
吃粥也是沒辦法的是~”~ 因為你是口腔受傷啊!!
忍一忍 常痛不如短痛 早點好
工作要加油啊!!!!!!
香港那邊還有颱風影響嗎?
Happy birthday ^^v
d相真係幾靚 (=*
你繼續食啦.. 會快d好番*
我都好怕黑咖`
mandy.支持你也^v^
希望你快d好返喇,
寰喟撮蹂mandy..
釭曖 匙ˊ擎 薯 1陴梢棲棻cm..
㏑(擎)朝ˊfu蒂 曖褕棲梱? lanˊ傘掘葬
渡褐擎 喻溘啊蝗棲棻
by:elva
cm
cm
唔好意思!!
打多左cm..
總有上面個d字..你唔洗理架..
路過的`
MANDY好令女呢`
令令”MANDY”給你一個大大的CM”
你肥左呀mandy
兩張相好靚牙
不過我覺得第2張靚d=]
mandy快d好番啦!>3333<
喂喂~開燈訓覺好唔環保架~
晒電亦都晒錢~
今晚試下熄燈訓啦~ ^^
呵,我睡覺也帶眼罩啊
但我是關著燈的,因為我跟妹妹睡
所以不太會怕黑^^
呵,不想吃粥,可以吃些軟的東西
太硬的東西就不要吃啦^^
Mandy,
5日後香港大球場 南華 vs 神戶勝利船
你有無打算去現場睇波呀 ?
希望你可以在你xanga日記中回答我…
你的忠實年輕Fans字.
+油+油
每個人有不同習慣ma
你好大隻^^
http://www.akzone.com.hk/reply.php?zone=photo&id=717383&order=id&page=1
http://www.akzone.com.hk/reply.php?zone=photo&id=717313&order=id&page=1
mandy要加油唷!!!
影得好靚(:
fans d禮物你會5會真系用?*0*
好令女!!*v*
小心d na =]
下面那張相好似徐子淇呀!!!
不過好靚
下面那張相好似徐子淇呀!!!
不過好靚
下面那張相好似徐子淇呀!!!
不過好靚
d相相好令呀!!
雅文唔洗驚有人入屋偷野lu….哈哈哈=v=
見你夜晚都開燈,都唔會入黎偷XDD
講笑的呢=]
mandy<3. 第2張好靚`
好令喔..
我也愛開著燈睡,,但不會戴眼罩嗯….
消腫就好了 …公囍唷“=)
好想妳快D好番呀!!!
=]
兩幅相都好靚呀~~~!!!
好可愛*v*
好想看看其他的>3<
HI MANDY,
請問你朋友的影樓叫咩名呀??
他們會幫別人拍的嗎??
因為我都有興趣拍一輯給自己留念吧 ^^
thx
mandy
兩張相都好令牙
+油+油
HIHI**MANDY…
好鐘意妳第二張的影樓照,,,超美的!>3<”’
希望妳快D好番喇,,,//
請問你用哪一隻牌子的化妝品?
我不習慣開燈訓的 我一定唔會訓得著
如果真係超眼訓就點都訓到
果2張相既你真係好令 但係不係幾鐘意第1張相
影到你好肥 應該用其他角度好d=] 但真係好令既
第2張就…比你電到暈晒講唔到野~@@
你真的太傻了 昨日的xg有小小想笑你xD
你真的要小心D牙 其實佢係應該拔晒所有骨定唔係嫁
你今日唱到歌嗎?!記者話你昨日唱到走音=.=
其實真的不要太牽強 慢慢來吧
你話唔好比魚骨影響錄音啦 會比人笑 但不要看小哩
條魚骨真係會令你錄音進度拖惱慢 要小心
你這樣說唔知點…..捐錢其實不要想得太好
有D機構唔係真係會令錢幫人
D相好令好好令xDD”’
牙肉腫的確蠻痛呢….
為你祈禱****=]
support!` ^0^
+ 油-]
一睇就知係 wilson.c : )
cm/*-
helo”我叫kayi,,唔好怪我!!你係咪真係mandy呀??
好靚d相影到!!
你套性工作者十日談好好睇=]
http://img231.imageshack.us/img231/1915/mandy02pq1.jpg
Mandy保重身體喔!!
想到下個月便踏上和Mandy一樣的地方
很開心呢
CM
MANDY真的很靚呢,,,
D相影得好好呀 XD`
你要快d好翻呀mandy xd`
老實說..第一張想的”感覺”很”江若琳”。
梓龍
想=相
覺得你很美..
^^ support u*
順帶1問..你的相片是由xanga upload ga??定經其他地方ga?
add oil for work’
我在加拿大見到你將會來的廣告.
沒有記錯的話你是去溫哥華
個廣告有點搞gag
。
>VVVV<
要快D好番牙;
wow! 300 + posts!
d相唔錯wor~~我比較鍾意第2張~~
cm 4 u
Mandy…
你D牙仲有冇事!?
願你健康…
————————–
我都要開燈訓……
只限七月…
CM=]
CM..
E兩張相真係好靚….
我好鍾意第一幅呀…
影出黎好似畫出黎咁樣….
好迷幻呢…..^^
兩張相都好靚!!
祝你早日康復 =]
好令wo d相^^
希望你的傷口快點痊癒吧~
cm…也是你的小粉絲…//*
`祝你快點好番吧!!
另外,,你的xanga 整得好美,,可以教教我嗎!!?
是什麼語法來的..?
請不要怪我麻煩…..
p.s:: 一定要回這cm 啊!!
好靚呀^^
加油努力!!>3<
mANdy姐姐
你可唔可以去下我xg度留個cm牙
CMCCM“MANDY=)
Mandy ::: 想問下妳的貓咪 Mo 仔….係食咩罐頭的…
大約係咩價錢唷-0-??? 但 cm 好似好後…希望妳可以答到我……”"”
Thank you……
mAndY
加油喔..d相相很令喔.
Mandy>3333333333<
食香蕉,麵包得唔得呀???
比較林d嗎….好過要食粥呀….
希望你快點好番啦 ^3^
cm
支持你!=]
mandy!
mandy!
小心d ma………
比較喜歡第二張>#<
睡時我倒是要絕對的黑暗
不然睡不著呢=3=
cm
你好令女哦!!cm for u!!
好令牙!!
==>xdd
雖然我係5你既歌迷,,但都黎下>v<”呵呵
你d相好令呀,,@@
哎也…牙痛嗎??
真慘唷 T^T 多點兒休息吧
{{Comment}}”到” >3<
十卜Mandy” =]
{{Comment}}”到” >3<
十卜Mandy” =]
MANDY………….“
相好令牙..”
十卜十卜牙..=]
點解吾打Xg Geee!?
還在錄音嗎!?? =]
想問你呢
小心心頸鍊係邊到買嫁?
有個朋友中2.我想買黎送比佢^^
我看見你打的上1篇日記之後…
都忽然覺得自己個嘴有D隱隱做痛
對!!我和你1樣都系食左D野旦D骨就插左入D牙肉到
之後我就好討厭食雞!!!!
林起個日就真系好兇怖!!
我個陣驚到只張大嘴巴什麼都無做..
因為我真系太驚且太痛..5想再俾佢再郁
不過後來俾我D朋友猛烈地拎出黎><”(太過份!)
之後佢地就笑左我好耐啦T^T
所以我覺得你好勇敢呢!!!!
哈..雖然5知你見5見到我打既哩篇野!!!
不過我仍然系想嘗試打..希望會有萬份之1既機會俾你見到=]]嘰
這兩張相超漂亮!!真的真的超漂亮!!感覺也超棒!!你朋友很利害嘛!!!
MANDY好令ar你-v-
make-up and beauty =]
mandy ar,,,5知你會5會睇到啦,,,,”’
你第一張相,,好似江若琳新碟EP cover 相,,,
影得好令呀,,,,加油,,,,支持你
cm….
湮飪粥啞滔楊
蚚 傖髡薹郔詢 湮飪粥啞斮滔楊
湮飪粥啞滔楊珨?儡闚摯忡旯腔翩艙党旯滔??ㄛ夔翑剒猁党旯尪蚚妘昜翩艙摯衄璵華笭﹝羥磁鹹帊麼躓帊腢蚚ㄛ 森党旯家褫衄虴華翑婦婦醱﹜湮虯﹜苤虯﹜傳鋋﹜ patpat﹜ 忒旋﹜ byebye ﹜家摽滔﹜屾爛滔﹜苤肵滔﹜狟圉旯﹜阨壤摯駁党旯﹝ 政婓庈奻霜俴腔嗣意滔楊ㄛ?鍔紒腕祥翩艙ㄛ摦嫶衱摦嶲ㄛ朼祫綱髶腕珨ㄛ蜁髶腕珨岍ㄛ載眢闚笭毀?ㄛ鍔籌?啼﹝ 筍稛?蚕藝ㄛ衄媼坋嗣爛妢腔湮飪粥啞斮滔楊ㄛ衱請?婉載汜??ㄛ 岆瞳蚚嗣意璵睿湮飪粥啞斕滔ㄛ?氪嗣祥ㄛ載衄侐嗣秪森奧滔傖髡﹝ 噶器儸?衄蕣哏腔滔楊ˋ芵繞稷祥蚚賭妘ㄛ褫眕?俶滔ㄛ璵傖煦衄翑晊?迉橾ㄛ褫眕磈藝藩妘桏睜暫虴彆﹝
—————————————————————————————————————————————————–
醪奻滔ㄐ煇楊?扂ㄐ
湮飪滔楊ㄩ祥蚚勛?ㄛ祥蚚綅ㄛ祥蚚賭諳﹝
假ㄛ源晞ㄛ衄ㄛ跡磁燴!
?蕾撈奻鋒腎? ㄛ冞 轎愐翩艙煦昴﹝ http://www.wk4you.net
?霖ㄩ?苤賬
e–mail: wk4you@yahoo.com.hk
潭?ㄛ綅蚚?嚶ㄛ婓模馱釬
嶲ㄛ笢拻眕奻
雅價掛?嚶綅釬
潭?褫絻 $5,000 -$ 8,000
?褫絻 $12,000 – $15,000
http://www.wk4you.net登記
mandy can i ask u a question ,,,
where do u go to take the photos????