February 7, 2007
-
2007.2.7
今天在SALON待了半天…
腳都麻了……

眼見其他藝人每星期都會到SALON做TREATMENT
或者是剪剪頭髮修修甲
而我呢…..起碼個多兩個月才會去一次….
而且還要髮型師三催四請的才肯出現
實在是個難搞的人……

但我真的好怕長時間坐著耶!
頭又不能亂動…..而且每次我都一定打瞌睡
一直釣著魚的感覺很不好受…..
回想起讀書時期考A MATH….
幾小時的考試時間也叫我生不如死
坐長途機也是一樣
我會發脾氣的!

我真是個脾氣古怪的人……

不過…..今天總算挨過了……(好像說得太嚴重了…..)

在SALON叫的外賣
牛肉粒紅飯!!正!!

還有春捲!!包生菜最棒!!


在便利店買的朱古力

離開時已經時候不早
坐電車回家去





有人問我新居是租的還是買的…..
傻瓜!當然是租的!!

事業才剛起步就有錢買樓的話也太誇張了吧!
而且我的收入沒大家想得那麼多啦….

不過無論薪酬高低
或者是沒有酬勞
我還是會盡能力把工作做到最好的!
這是我做事的原則

明天要開早….真的好早…..
我要早點休息準備去晨運了…..
晚安。

Comments (324)
等咁耐都未打..
EEEE..唔係WO…
打左了….
我留留留先~
我睇左D 野….睇到靜左~>..<
我睇左D 野….睇到靜左
我要做第一今日…
下 下 下
PROPZ=]]
留d野先~~~~~~~~~
:] MANDY加油.
加油呀mandy~
NO.4`
mandy>3<
雅文!!!
我都來留個言先!!
我都看到一些東東。靜左, too…
我唔訓都要做到第一,
如果我都做不到第一,
我就………..!!!! 吼吼吼
我黎緊會考A MATHZ=口=
cm,,u’’
+oil
no.4
今日很早喔
=]halo
mandy ^^
PAGE1“
support Mandy”=]
._.第1頁耶
ADD OIL`SUPPORT-]
=]
嘩~~好開心丫~~
第一次留到咁前既位!
加油 !
加油mandy
早點去晨運吧XD
mandy : )
hihi 好早打AR~~MANDY
first pg!!?
support*:]
MANDY 加油~努力工作 =)
個春卷好好味咁^~^
十卜MANDY呀..
你要努力呀..
加油-3-’
雅文,我都留留言言,,,,
我好傷心呀!!!!慘慘慘”ssss
靜左!!!等左好耐,做唔到第一…
pooh羸左….嗚嗚嗚
____add oil
____add oil
MANDY:)
好早呀…第一次就係page1!!!
p.s.:我留意左你個blog好耐,好正呀…yeah
-v-”
哈哈 好前呀 add oil mandy
GD NIGHT*
a maths咁勁*0*
你就是你嘛
何必介懷別人呢?
加卜MANDY,,加油啊!
今日早了.*v*
CM=]
早抖啦mandy!!
support!!
早抖啦mandy!!
support!!
@_@”呢排ho早啊…早d休息咪幾好^v^”
已是最早1次了XD*
好早牙今日><
放假ma?
mandy! 咁早打既今日?
比心機ar!!!
好前呀我!!
支持你呀!!Mandy
CM*
mandy!早打xg咪幾好~可以早d訓呀!
加油呀~支持你~~
很早打唷~ =]
哇___好難得甘岩甘早見到你打xanga呀~~
梗係留一留啦~~XDDD
加油呀~~MANDY~~~support* ^^
你首歌我已經聽到爆左啦~~~XDDD
你影D相都好靚呀~~~^^
哇.. 好快丫
^_^ 加油喔~mandy!
50!
頭60 呀 XDDD
加油!! 今日咁早既
comment!!!
早左打日記既mandy?
本來都冇唸住留既. 我冇等第一.
結果蜜糖熊終於成功喇. 但我都睇睇到d野.
我都靜呀. 直頭靜晒呀.
第一次留言呢
mandy*/*
盒朱古力個包裝似乎幾ok 喎!
可以送俾人 =)
哈.
好開心牙甘早
雅文,,,早d休息啦~~~我想要雅文ge 一個cm~~~~~~!!!!!cmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcm~~
好早播今日! XD
第1次留Cm比你..!!
你好靚呀..!!
繼續唱多D好歌喇!!!>w<
今日超早呢~
呢排咁早既?
…….好似好好味bor!!
加油
嘩….
好少咁前呀!!
開心呀!!!//”
又好早…
有得睇新look嗎?!
哈哈,MANDY
我都有讀AMATHS
你當時讀得好唔好呢?
晚安
LOVE;)
今日好早打日記wo你!
cm=]
MANDY!XD
加油mandy!
Mandy………..今日好似早左打XG!!!!!!恭喜哂!!!!!!!
HIHI~!
早啊!!
今天很早呢’
我也很前呢=]
chocolate很可愛<3
MANDY
加油哦
我也要為我的CE努力
十卜你呀^^
加油喔^^
我今天真的看完你的XANGA才睡… 好開心~~ 希望你每天也能那麼早打XANGA啦!!! 晚安~~~ 雅文小姐!!!!
MANDY*****
Mandy~~~
加油喔!!!!
今日都好早打xg啵^______^
Mandy !!
路過=]
add oil
咁早既@@
早抖了*0*
那麼早呢 !
YoYOYoyo.又超早..haha好野.=]
加油努力雅文.大家在支持你.
mandy 你好靚…
=] 好中意你
是第一頁嗎?? 不過也很早了!!! 哈哈
Mandy
你近期都好早打xanga。
係唔係近期忙搬屋呀??
祝你事業更上一層樓~!
Mandy我想問尼~你點解會揀左入娛樂圈既?
加油呀!
支持你!
加油加油!!!
今日好早呀mandy =]
努力工作! 加油 <3
MANDY又係我xDD”
愈黎愈前啦..好想搵次做第一=V=”
加油XD!
你要訓練下你的耐性囉…
真係e排都咁早既
work hard >v<
喔~要考試的日子真不好受=.=
閒閒地都要坐三句鐘…
mandy..係要加油丫~~^^”
我都好頂唔順考 A. MATHS 咁長時間 !!
坐到個 PAT PAT 痛死 !!
你說的AMATHS考試
我有很大的同感
我剛剛才第1次考AMATHS的試!
那2個半鐘頭簡直叫人難捱!
CM*!
好多”愈男”ge餐廳都有得食ga ^^
係SALON都要叫外賣“
咁你個髮型咪好大工程xd@@”
加油x]
加油~*
i mean生菜包春卷呀^^
我之前都係考A maths…要坐咁耐真辛苦..
有d唔想考既感覺=]
Mandy 您腳沒事嗎?
搵暖水浸浸吧,會舒服點的喔
睇你打到”髮型師三催四請才會出現”
真係同我差唔多^^~
其實咁都唔算係難搞的人黎~
因為我覺得成日去反而會浪費金錢
仲有見到你影果D野食
我都流哂口水了~
仲有就係Mandy你影既相真係好有feel丫
繼續加油呀~Mandy^^~
早點睡吧..
MANDY你呢排都好早打XANGA喔,,健康D早D訓幾好丫 XD
有我地o既支持+你o既努力,,你一定可以做得好好GA*
祝你早日儲夠錢買樓 =V=
加油呀…努力工作吧
下個星期我1定會睇你上勁歌金曲!!
期待你既演出
呢兩日咁早ge,,…加油牙mandy…~!~
支持!今日又咁早既?
hihi~ Nice^^祝你同MO仔會系新屋住得開心LA~ =]
耶!今日甘早既?!
mandy,,你今日係11點11分打呀^^
Mandy:
好早打日記WOR ^^
我都估唔到你的新居是租,還以為你買 ^^
Add oil!
GOODNIGHT !
Yammie
哈…事業剛起步?!
那就要加把勁喇^^
早左咁多打xanga既?
冇工開…(>v>)
早d訓啦!!86>>
mandy-33-
mandy成日都有正野食..
今天也很早
Propz =]
e? Mandy lei排都好早打xanga wor?
加油ar!!!
** 那一盒朱朱力..我也有買喔 =]
它的外形和圖案都很吸引…嘻嘻 !!
加油呀 =]
盡左力就得架啦…..俾心機…..
我都好討厭坐plane=3=
好早牙!!!xD”
CM FOR U!!>3<
早d休息la~
GOODNIGHT~^o^
我今日搭電車見到你呀…
kaka~ 我都唔like長時間坐係同一到…. 太辛苦…><
要加油ar mandy,,,,>3<
快d賺多d錢…..XDD
-V-+
ADD OIL!
SUPPORT U~
Mandy姐姐,,
加油呀!
希望你同Mo仔新居快樂!
小maN
椏椏椏!!
努力吧
真的超希望你來台灣的!
椏椏椏!!
努力吧
真的超希望你來台灣的!
mandy呢排早了打xg wow
我就同你有少少唔同lu,,
我次次一考完試就會訓著,,,,,
當然測驗&dictation都唔例外la,,,,[[近期我有好多exam&test]]
不過交卷之前我一定會check多次ge…
我都唔鍾意坐salon咁耐,,,,因為我都係怕悶之人=v=
好la,,,,做singer&artist係咁ga la[[雖然我兩樣都唔係]]
總之就add oil la,.,.你today食的東西都是我喜愛的喔,,
超羨慕你ar,,,,差唔多日日都食tasty food
你是讀理科的嗎???
聽說理科很難讀的…….
今日好早喎!
加油呀!十卜你!
呢幾日好早打bor
訓多d咪好囉=]
=.=我病左 失埋聲…..
今日又俾你早過我添XD
哈哈,..一直誤會你用O既係K800I..
原來係W850I..
哈哈.
講起電話就心痛
一星期壞兩次..
聽日又要入廠
剪頭髮其實對於我黎講係一件好開心O既事
因為我覺得剪完就等於一個新開始
好似好白痴咁..
但係剪完個人都真係會開心D..哈哈XD
呢排早左好多打日記啵…=]
但少了你的相相呢..我很想看喔!!!
粒U -33-’
好開心呢幾日都見你咁早可以打xanga=]
即係你可以多d休息a~~~
加油工作呀
開早又去晨運?!
你聽朝既工作就係晨運?
MANDY原來都用SONY ERC 電話 =]
MANDY原來都用SONY ERC 電話 =]
MANDY原來都用SONY ERC 電話 =]
MANDY原來都用SONY ERC 電話 =]
坐得耐真係會腰酸骨痛架
mandy~加油哦~~!!!
唔記得講 你已經連續3日12點前打xg!
絕對值得讚一讚呀~要keep住呢
呢幾排好早牙…. =3=”"”
你係用咩品牌gemascara架??
可以回答我嗎??
可以透露一下新居在那一區嗎?
租金貴嗎?
因為我也在找你那些開放式的屋!!
嗚~~10時許來過一篇~11時~也來過一篇…o個時mandy~你應該打緊><”~~
差少少…就等到你o既日記~聽日要黎多幾次~早d留到言~
哈哈哈哈… …
可愛的雅文!!!
原來雅文都有考A. Maths!! 我考陣, 到考試開卷既時候先知原來唔止考2個鐘…
that chocolate box is so beautiful =]
mandy*妳真係一個好可愛既女仔xDDDD
妳有好多美德係而家好多人無架=]
支持支持~~~!!!!
YannYann
mandy*妳真係一個好可愛既女仔xDDDD
妳有好多美德係而家好多人無架=]
支持支持~~~!!!!
YannYann
mandy*妳真係一個好可愛既女仔xDDDD
妳有好多美德係而家好多人無架=]
支持支持~~~!!!!
YannYann
e~ 早喎 ^^
俾心機 !!
i like travelling by ‘ding ding’, ho yau feel =]
i love your photos!!! =]
and your delicious food is making me mad T_T
make me hate u n love u =p haha
飯盒係咪灣仔買? 個飯盒好似咁熟口面嘅?
我知灣仔近謝菲道近天橋下面有間餐廳仔,佢地D野食好正!
特別係佢地D茄汁炸雞脾意粉,真係正到暈! =)
阿囡,乜你咁鍾意玩暴光嫁! 不過又幾靚喎! =)
加油!!
加油哦~~~^^
Mandy..加油呀!
呀 !!似乎話中 有d辛酸咁喎.,,!!!!!!
努力 住大屋為目標 哈哈
hi~影d相sss好靚a!!!加油~^v^
仲有a~你咁坐唔定,咁你係咪一做完份卷就會走果d?
係咪如果一坐低就會即刻郁lai郁去ga?哈哈
hi! just curious, are these digital or film? i really like them! if it’s film, what kind of film do you use?
加油加油!! =]
晨運耶…早D休息哇!!
you took A maths?
haha me too…
do you think it’s hard?
春捲 yummy yummy
yoyoyo
mandy 加油呢~~~~^^
Mandy近排都早訓返喇^^
我都要早d訓先得~~
我會考美術時要畫三個鐘頭畫……老實講十分之不舒服= =”
終於搵到個有同感既人喇>w<”
Mandy近排都早訓返喇^^
我都要早d訓先得~~
我會考美術時要畫三個鐘頭畫……老實講十分之不舒服= =”
終於搵到個有同感既人喇>w<”
mandy你用咩機影相嫁???畫面好clear,really want to know=)
飯盒好特別,咩餐廳黎嫁
哈哈哈..以為你係買嫁tim..XD
不過你好快會買到架喇!! =]
加油呀!!XD
努力工作哇!^^
wah, can’t w8 4 u to be able to buy your first house!
-MANDY*
原來有D人真係唔訓想做第1個CM ==”"
長途機我都好驚-﹏﹏-”
-QQ*
Mandy’s recent entries are all early ones~~~ suddenly i m not used to this~~ =p
salon is one of the places that i hate to go…that’s y each time i go there, i will get my hair to be cut as short as possible (so that i dun need to go there again in a short time)
anyway, sweet dreams n’ take care~!
i love hersheys!! too bad we don’t have it here in new zealand.
did u get a new hair style?
any pic?~
haha*:]
我都好怕等呢..
原來mandy有讀a.math..我都有讀@o@
halo mandy<33
mandy
早早牙
MANDY*
我依家都有讀amath ar..
真係超辛苦@@
你要加油ar :]
support
is that ur cell w850i? it looks so nice.
好好味哇-3-
OMG!! I saw that kind of chocolate while I was shopping!
我會早D黎喇下次
早睡早起咪幾好囉,,哈哈~
我好鐘意mo仔~你影多d mo仔生活照呀~bb貓大得好快~要影多D呀~
新屋係邊區呀
+油mandy =]
mandy 你為什麼要搬家呢??
是之前的家住得不舒服嗎??
情人節快樂!!! ^^
加油耶mandy!!
Mandy ~ 我又黎喇~~~ ^^
不過…..今天總算「挨」過了……(好像說得太嚴重了…..)
是「捱」才對….
加油加油.. 等出碟..
希望你好好把握出個人大碟的機會..
留點時間練一練聲帶…(因為看你又吃雪糕又吃煎炸野..真令人擔心)
多喝暖水和練氣對你都有裨益..
願你會出張好的專輯吸引我們去買正版吧~~
蠻喜歡你的懶醒..可是聲帶未夠響及高音部份不太穩定..
努力去改善一定會更好的!!
加油吧~支持你!!!
mandy. 呢幾日刀好早打xanga bor *v*
好好味咁 *0*….
你呢排都連續幾日12點之前打xanga wor!
咁咪好lor!早d休息!
Am…
我想食..o個spring rolllllllllllllll……….=____=””!
CM
加油
一個女孩.雙目失明.因此她很憎恨她自己.除了因為在她身邊自己的男朋友之外.她憎恨全世界.她?如果她不是失明的話.她一早就會嫁給他.無奈自己不是.有一天.某人捐贈了一對眼睛給她.現在女孩終於都可以看到東西了.看到世界.很開心.很雀躍。男朋友問:現在你看到東西了.你會嫁給我嗎?在那時候她發覺在自己身邊照顧自己的男朋友竟然是失明的.她很震驚.她也因此而拒絕了男朋友的要求.在悲傷和心碎之下.男朋友帶著眼淚走了.但留下了一字條.字條是:”Just take care of my eyes, i love u forever my dear!(請好好保護我的眼睛.我永遠愛你的!親愛的.)”sd呢個故事比十個人.將以個男仔的愛傳開去.數日後他便會讓你和心愛的人直至天荒地老!*
加油牙!!
我的電話跟你既一樣,,
但是掉進水裡去了//
現在..我的電話不能拍照了”怎麼辦???
雅文呢幾日真係好早打xg wor
應該得到足夠的睡眠吧
MANDY:)
休息下la..=]
Mandy.,你部電話系W850I嗎..?!我都系牙 =)
盒朱古力好靚呀?look so yummy!
最近都很早update哩! 多點休息吧~
你好靚唷女唷><”
蔣mandy,,你要好好好好好好好比心機ar,,,加油~~~
p.s 聽日就係9號la,,,留個cm比我ar,,,感激無限~~~^^
唔想坐係度冇野做最好就買部psp/nds玩下喇…
之前見你拍春夏秋冬果時都應該有部+…
囉黎玩下囉…
唔錯+…
^^
努力呀`
mAndy >33
add oilllllll ^3^
mandy**
上面朱古力相入面部w850i電話,,
是屬於你的嗎 =) ?
support you!!!
我都係覺得{懶醒}好聽好多 -v-”
唔知幾時可以唱多d好似{懶醒}呢類型ge歌呢??
mandy 點解要搬屋??
你個春捲好似好好味咁~ ^.^
哈哈…加油!!
做你呢行真係忙到爆呢~~
加油啦”[^....<]“
努力 ar !!!
其實我好憎人地攪我個頭 ,,,
so ,,,
好耐先去剪頭髮 ^o^
成日都係因為 o甘 而比 ar 媽罵 T-T
嘩@@睇見都食牙^^
哈哈!!!
好yeah啊!
雅文你又早左打xanga啦!
證明你又多左時間休息啦!^^
Cm仔到!!
加油唷…=]]
尋日諗住等你打埋xanga
但係未等到你打xanga就訓左啦= =
見你成日又搭電車,又搭巴士
好想係條街度見到你- -
晨運@o@
我估唔到Mandy你會晨運- -
你晨運會做d咩ga?
今日要等埋你打xanga
雜果冰上
o合o合,Mandy又去晨運拉!
做多d運動,抵抗力強,無o甘易病!
努力工作!
我同你既電話1樣=]w850i:)
-vvv-努力工作`
十卜 U 4EveR=]`
晚安la!^^
我今年要揀科啦!
好苦惱呢!T3T
mandy你有無咩意見?!
雖然你的事業是剛起步,但你將來的前途一定是無可限量的!!
加油哦!!支持你呀!!
MANDY加油加油=]
h0h0h0!!
我都買左個盒朱古力 =)
你呢隻chocolate我刀有呀:)’
我今日先買咖 X)
好想坐電車=]
ray wuz here~
你是讀理科嗎?
原來MANDY你讀理科架@V@
大發現呀 ! 哈哈 =]
依幾日都咁早打XG既…真乖女XD
=)
WOW!!
you study A Maths!!!
i am so poor in maths… )=
take care
=DDD
mandy..情人節就黎到*
不如你講下…有乜野可以送
教下我地整d特別d既野
我諗唔到送乜
去唔去唔緊要啦
最重要係自己鍾意AR MA!!
嗯,我對住d A-MATHS都死咁濟
只係最最最專注bio!!!
bio最好呀!!XDXD
P.S.我而家中4 !!
mandy=]
你一定有機會BUY既!!!….
我好想上SALON睇下@@..HAHA
ho . 原來mandy 你部機系W900i . *0*
d 野食好似好好味甘 . =P
我都好憎math,不過好彩都合格……..
吾好意思 . 系850i 到岩 . =v=
mandy.. 你點keep到咁好既皮膚?
你咁小時間休息但你d皮膚都好好..
你用咩產品or有護膚心得? 可唔可以分享下?^^
^^CM for u Mandy*
hi,第一次黎
而家日日都好早啵!!!
對不起…
我還沒有找到你想要的<>~~
不過我也會繼續找的”"”
言出必行也是我小小的原則**
豬兜上
又咁早ge><
MANDY又係坐唔定架?
好似我咁~
不過我冇你咁嚴重喎~
呵>3<
屋緊係租la~
雅文是個孝順女嘛><
第一間買的屋緊係留給爸媽~呵><
好期待十三日呀~
“A貨B貨”就出|a~year><
講過朱古力
真係就黎到情人節喇
唔知個日MANDy會諗住點過呢-w-?
MANDY早D休息~~~
@@”
^w^
Mandy~~~~~~~~~~~~~go to my xanga ar
加油加油呀!!
唔知幾時可以再係電視見到你呢=]
NO.500:]
加油呀mandy!
又再次好後了=3=
要加油!!=]
路過﹏
送粒cm比你^^
可以放你新髮型的相上來嗎?
很想看看的說… @v@
Mandy好呀=]
快要會考了….
只得13天上學日..
好唔捨得__..
你那盒朱古力我都有買呀! XD”
hihi*
你的手機好正^v^’ 我都諗住買個部.xd
Mandy加油呀!!
10 por & love u!!*
今日咁早起身
多D休息哇!=]
努力喇……….!!!!!!!
MANDY唔似讀理科
似讀文科多d
MANDY
請問
你個ipod套系where buy架??
好想好想知
thz
*v*
cM=]]
mandy*33*
加油牙..!!!!`支持你..^v^`
支持下先!!^^
give u cm ar!!
add oil ar,Mandy!!!
yo-v-”
古怪的雅文XDD
唉…我今日又喊啦T^T
=]
mandy ar… 其實宜家d青少年好多都會發明星夢,
你點睇呀? 我諗做singer真係會係好辛苦….
艾爆mandy!!!
HIHI…..
HEI..好耐無上來了!!!
第一版的訪客看到什麼=口=”??
support u>333333333<
搬家係咪好麻煩好多野攪架??好似好多手續咁~~
咁咪要好耐先搬到入去新屋lo..
HOHO,,,MANDY用W850,,,同我用同款A
很奇待你的 照片;幾時先有拍自己的照呢?
你很漂亮/haha *v*
好正丫..
次次都影到野食果下先感動..T^T
我地學校呢…..而家有f.7考緊mock exam
我見到佢地都好辛苦呢…要溫成過百 甚至過千的notes!
佢地考試考得又內 一個鐘至幾個鐘><
雅文祝福佢地吧=] f.7的同學真的很辛苦 f.5也是啊
欣怡收到你的cm很驚訝..佢想不到是我叫你上來的;]
感謝雅文昨日的cm 昨晚跟她通電話 她說很開心收到你的祝福
她說會努力面對! 是你令她奮鬥的!!!!雅文你很強!
身為朋友的我見她那麼快樂 我也很快樂啊 呵呵
mandy!!我第一次來唷~
睇你日記幾開心
CMCM=)))
mandy*=]
好正阿好喜歡你Snap Shot 好喜歡你用高飽和影 食物真係好過引
我岩岩都去左set 頭ar !!!
超多人lo 間salon !!!
我都好同意你所講既原則…其實做人本來就應該要咁 = ] 哈
icicic………………add oil~~~
Mandy不古怪~~好可愛XD~~
hello mandy. love your photographs…
不過我覺得賺錢多寡也不太重要,最重要的是賺來的錢跟最愛的人(親人/愛人)一起「花」才是有意義^^
你好^^
嘩‥好多人喔!我1直都有睇你xanga,,,
哈…好有趣!童心未泯的人…me2
係呢!a maths…咩黎架。﹏。”?
咁就祝你早一點買樓..樓上你同妹妹住下面是爸媽住…好近喇依個日子..有個快捷d既方法///搵個富豪嫁在佢,,不過唔好退出..唔係我地唔放過你..如果我同你有緣既話.我又係有錢人.千千萬萬個我..都一定選擇你.現在只係唸有緣識到你就好了..為有興幸我同你都香港出世比我識到你..(你唔識我)好以暗戀中
YOU ARE GOOD^^
+油牙mandy’; xd
=]
+油哇~Mandy!
mondy~~+油呀 ^ ^
hihi