2007.2.6
今天一大早就要開工了!
情人節將近……
所以這個月的工作….十居其九都是和情人節有關的
首先要到銅鑼灣拍攝情人節特輯

我的早餐…..勁!

很精美的蛋糕
味道也很不錯!

接著輪到花店部份~

今天天氣好好o屋!!我愛這種溫度~~


臨走前買了新的iPod套….當是送給自己的情人節禮物吧…..

然後就要趕回黃埔
為下星期的「新城唱好情歌音樂會」拍攝短片

拍攝過程很順利
還有冰淇淋先生做客串

DON少劇照一張
很像手提電話廣告呢!!哈哈!!

工作了一整天
回到家又要開始忙搬家的事了
家裡雜物堆積如山……我該從何開始呢……..救命……
Comments (311)
1
第1次咁前@@
第1*XD
第4=V=*
又咁早既]]mandy!
333
1111111111
-3-
:>
無得第一tim…
好早啊!!我也很前!!
HAPI BIRTH TO ME!!=]
第3咋/_______
第5?
MANDY*VVVVVVVVVVVV*
咦今日咁早打xanga既mandy??
加油努力!!
加油!!>V< SUPPORT!
*v*好野!
mandy加油加油>v<
好耐冇留cm..XD
好前~~!!!1
十卜你也`
好前呀>3333<
加油….第一頁=v=
don個樣好搞野
支持你呀 加油=)
好前呢._.”
好想快d睇你同 don的photo
xDDD
Take tare~
又遲了=.=
今日都好早喎xDDD
加油呢~xD
加油牙”"”" 今日咁早打既~~
加油呀mandy=]
take care*
多d休息^^
好早啊mandy =)
見到都好hungry!!haha
MANDY支持你唷
冬甩…正!!!!!
不過溶左….
wa..超早呀..
好野~!
今日好早wor….Mandy….
-333333333333333-”!!
其實唔太鐘意don呢個中性打扮呢..哈哈”"
以前個young look 我比較愛
mandy 都成熟了不少=)
Mandy今日都好早wor!!!
早D休息la!!!
情人節的到來,又是另一個祝福的開始。
Mandy,,,佳人有約嗎?
我就慘啦,,,14/2,,,就系我在中五的last day….
支持!好早呀!
IN 50 !!YEAH!!
唔知你情人節點過呢?XD
好愛你的亂拍!!
第一次咁早留,
好yeah!!!!xddd
今日好早喔~
開工又有野食 真係好XDD
希望遲d你新屋裝潢好post d相上黎望望-v-
加油牙mandy=]
十卜u哦
好前牙>3<
support you=]*Mandy
YEAH!!
MANDY!!
I LOVE U>333<
嘩好前牙!!!!yaaaaaaaaaa*/*
好多靚相相睇……加油加油!!!!
預祝Mandy情人節快樂先!!!!!^^
嘩好前牙!!!!yaaaaaaaaaa*/*
好多靚相相睇……加油加油!!!!
預祝Mandy情人節快樂先!!!!!^^
=]
可以做到頭50個呀….!!!!!!!
好早呀~~mandy,
今日又好早…^^
agnes b,蛋糕..^^
don的那張相,很好笑。 xD
呵呵..第35-V-
先預祝你情人節快樂吧=]
Don的樣子好爆喲…XD
contain many of my lovely agnes b. -o-*
MANDY 打聲架一日早過一日
好耐冇留cm啦!!
又做100名以內啦=)
呢兩日咁早打既….-v-”
早woR =]
情人節好aR i luv it X)
第一次o係50名之內 =)
感覺好好食既雪糕 >3333<
甘早打xg既?!*3*
樓蚐葙mandy~
陔詠憩辦堤徽~
加油加油 ….永遠十卜你牙*/*
好早ar^V^
Ar Don個樣好抵死ar><
加油!!!
第一次甘前=]
咁早ge
咁早打xg既今日
好開心今日早算前..
平時3百幾個cm-v-
加油!
超早的日記!早點休息也是好
快點訓吧XDD
加油
由細的開始就行啦
MANDY!好耐冇黎喇=]
加油呀你!
:]
CM到
十卜你牙,,MANDY!
加油ar!
辛苦了。 ^^
HAHA~~成日上黎!!但第一次留言=]]
D朱古力好正牙!!!!好想食左佢地!!!!
so early*yeah.top 100 >V<
哇哇”
很多甜品呢>v<
羨慕死了”
好早喎!! =]
乖*
100內 ‘好耐冇試過x)
唔 理 點 啦 ,,
今 次 有 史 以 來 最 快 架 啦 — “
sup 你!! + oil!!
好早喔-3333-
d野好好食咁lei
做咩會有個”b”咁ga?!
係個brand自己出ga?!
今日都咁早打既
加油! =vvvvvv=”
+port,, =)
wah,, 又咁早既XDD
你咁早打, 係咪代表有得早d返ok休息架?? XD
newaiis, 加油呀!! =)
take care,,
加油搬屋吧,,
但小心別捱壞身體了
你今日又好早呀^^
mandy加油呀**
hahahaaa..
好想食曬佢!!=v=
加油呀!
冰淇淋好好吃的樣子>0<
情人節有無準備朱古力送比人呀~~~
MANDY,,
你今天也很早打XANGA呢=]
加油!!
加油呀mandy~
就快出碟啦啦~
INSIDE 100
努力執拾一下吧 =]
MANDY 要+油 >V<”
CM到….mandy+油….
情人節要工作嗎??*v*
十 SUP U!!
mandy好早打xanga呀,,
halo mandy: ]
超好 食 =) xd !
Mandy * +oil!!
睇黎Mandy你今日幾早放工^^~不錯~可以多d時間俾你整搬屋d野~
你準備收花啦!!*v*
CMCM
加油 !
最尾一張影得好好 !
hi…我第一次黎^________^
你要+油呀!!
今日去唔到第一頁添><!!
MADNY繼續加油呀~>V<
今日好多野做bo =]
um..番到屋企亂晒好唔舒服..仲好煩tim!
=]
甜品丫>v<
MANDY咁早既* =] 有時間去我XG看看吧* ^^
好想食妳個朱古力冬甩 *3*
今天打xanga也得早呢~
你同don的樣子很xD”
mandy^^
哇”"今日咁早打xg既??
MANDY!!你早左好多打XNAGA呀!!^^
希望因為咁你既精神健康會好好多啦!!!=]]]]]]]]]]]
第一次可以前返少少=V=”
加油丫MANDY xD”!!
又咁早打日記=]
食咁多野?~
肥死你~~~XD
很早打XANGA牙!
support ~~
好令呀….d cake~
好想食….yummy>v<
support u>3333333333333<
咁早ge~?
不過都好~哈哈!!
加油呀mandy!
wow…個影係邊拍ga@@”??
情人節同邊個過牙??
之前家事出唔到FUNZ..SOR
Mandy~你又咁早打xg~
這廣告真的很像電話的廣告~哈~
加油丫~mandy
今日你又咁早^^…哈…雪糕太吸引..
係呢…mandy…不如你試下將你d物品分
好類再執..應該會好好多=]
Good job~Mandy
呢排好早打xanga wo,希望你會早d訓啦
不過過左30mins已經有成12x個人留左cm- -
咁耐都未試過前過100 cm
睇黎聽日要睇住你個xanga=o=
睇黎你今日都幾開心wo
搞到我都開心埋^~^
遲d我會去新城唱好情歌音樂會捧你場
記得唱多d好歌畀我聽
雜果冰上
加油加油。
今天天氣很好 很適合戶外工作呢=]]]]]
在agnes b.的花店拍照嗎??
我今天也吃了dognut^^
情人節對些沒有拍拖的人簡直是…
這個溫度真的最好不過XD
DON少好像在拍電話廣告呢XDD
AGNES B!
I LIKE IT=]
加油!
+油
don 少唔需要點整個頭.
都有姿勢有實際
邊度有d 靚or special ge ipod case 買….><”
搵左好耐都睇唔arm ae….
情人節有邊去呢 =] ..
early jor update xanga again wor today =]
ADD OIL & HV a happy valentines day
去銅鑼灣間agnes b.la Maison sue l’eau 食野+買野呀-0-?
我好鍾意呢個牌子嫁:)
Halo MANDY***!!
WAAAAA UR ICE-CREAM LOOK SOOO GOOD!!!!!!!
我又要食!!!
hihi~~”
好早!!!
好想見到你&DON D相喔~!
加油哦~~~GOOD SHOW~XDDD”
加油牙mandy~!~
又是早早的一天~ 勁~!! ^^
by win~
很美咪的食物啊…
你係明星y可以always都食e d野ge?
MANDY
MANDY
MANDY
哈哈 第2次留言
有個東西好想知道呀
你那個 iPod 套是在哪買的
好漂亮呀 這個紅色好美呀
能告訴我嗎? =]
個雪糕好吸引 *v*
mandy ^_^
+油耶
e排做咩早左咁多打xga既“
yoyo.mandy 呢幾日都好早打xangawo.hehe.
10點幾打.我12點幾先睇到=[
話咁快又128lu..唔緊要.前後唔係問題.
雅文睇到咪得=PP
嘩嘩嘩 mandy又好早打xanga了*v*
早到令人好驚訝也~
right~~~情人節快到了,你有活動嗎果晚??????
亞don果張相真係好搞笑呀,賣緊電話咁…….
我想食果個雪糕呀好味嗎??????等我try下~~~
有新演唱會!? 幾時呀?
希望你快o的搞掂搬屋既野la~~
很甜蜜的一天…哈…又蛋糕…又雪糕…so sweet~~
情人節… 要自己一個過le我…..
慘 慘….><
今日都好早le mandy….XD
很有興趣知道你的新居是租是買….
相信大家亦有此問號…-v-
早晨啊, 妳影d相好靚啊, 請問是用什麼相機的呢?
搬家收拾物件真是個頭痛的問題, 例如那一些要搬? 那一些要掉了? 又或者是比別人好嗎, 總好過浪費了, 唔知妳有無類似的問題呢? 找出那些存在但從沒發市的用品, 狠狠地送它們一程吧! 不要像我的一位朋友那樣, 什麼也搬過去但到頭來都是在新屋掉了它們, 真是白白搬餐死呢.
agnes b cake
yummy~!!
情人節快樂^^”"
yoyoyo
多謝你介紹,星期日去沙田宣家行一轉先……
呢排咁早打xg既?
係宜家,,,打錯字tim
加油!!>3<
加油唷!!
這兩天也很早打xanga啵….
搬屋雖然是麻煩,,,
但也很有趣啦!!!
慢慢來~~
豬兜上
點解近日咁早打xanga ge!!!
幾時會新屋入伙ar??!
冰淇淋冰淇淋冰淇淋冰淇淋
冰淇淋冰淇淋冰淇淋冰淇淋
冰淇淋冰淇淋冰淇淋冰淇淋
冰淇淋冰淇淋冰淇淋冰淇淋
冰淇淋冰淇淋冰淇淋冰淇淋
SuperLove and I ate two cone today ^^”
so happi lei **
Mandy * Rmb to take more pics have U inside ga=]
冰淇淋冰淇淋冰淇淋冰淇淋
冰淇淋冰淇淋冰淇淋冰淇淋
冰淇淋冰淇淋冰淇淋冰淇淋
冰淇淋冰淇淋冰淇淋冰淇淋
冰淇淋冰淇淋冰淇淋冰淇淋
SuperLove and I ate two cone today ^^”
so happi lei **
Mandy * Rmb to take more pics have U inside ga=]
where are you moving to?
如果係執野…我比較鐘意執d自己鐘意既野先…易境d既…
咁樣會開心d…好玩d….
情人節….so sweet 啦
ray wuz here~!
Mandy 我愛你~~
我又黎了…..你真的每日都咁開心呢……..真令人羨慕
好靚呀~
d相真係好靚~
支持支持~
啊don個張真係幾似廣告唷~~xD
Mandy:
你這2天都很早更新wor ^^
(相中)個蛋糕和花花好靚ar!
你早D ZZzz(sleep) la…
GOODNIGHT ^^
Yammie字
阿囡,情人節令我諗起學生時候,有低年班女同學送朱古力比我果種情景! =)
係有少少受寵若驚囉! 你知啦! 送得呢D禮物即係代表佢有D野丫嘛!
嘩! 你一早又食朱古力水泡,去隻船度又食大大支甜筒,諗起都覺得甜! =)
紅色 ipod 喎! 你咁鍾意紅色,紅色一定係旺你頂啦! 咁我估你五行一定係欠火!
Don少最近好似變左好多咁! 多左一份滄桑感!
>333<
呢幾日好早打喎=口=”
wah don looks a little tired, gd luck u 2 on ur new albums!
>.<
Those food is so attracting la!! Ho leing ah!
another early entry~! the cakes in the photo seems delicious~
also the ice-cream~~~~~
take care n’ hope everything goes smoothly about moving home~~
加油加油!!!
donut.. cakes.. icecream..
looking nice but they’re so fattening >_____<
moving house leh.. try throw away the things u don’t need anymore then work from there
my experience
嘩!今日都好早呀~!
希望你可以快d搬到新屋啦~!
200??
AB .. XD ” d野邊到食到?!
好有情人節的氣氛哩! 做藝人面對情人節都幾慘架wor… 又唔比拍拖, 又要出去做好sweet的情人節show~ 百感交雜~
最近你很早update xanga喔~ 多點休息啦!!
support
=]
YOU EAT IN AGNIS B IN CAUSEWAY BAY..
成日睇完你sg都唔留cm…今日終於肯留番個俾你啦xd”
你今日果d甜品全部都好吸引呢*3*
個ipod套紅色幾襯情人節啵//”
俾心機慢慢諗如何撿吧*
is that the Agnes.b restaurant!?!?!? I am so desperate to go!!!
=] *
咁早打xg呀!日日都咁早就好啦!哈哈!
suport……
Mandy 拍了什麼情人節東東, 很想看 *V*!!
情人節…..嗚~~~~ T_T
路過的~~~
我叫皓*[^....<]
路過…..哈哈哈
+oil*
CM=]
woah.. dam girl you are mad popular on xanga..
Cm到到!!
加油呀...
早點休息呀...
5好為了搬家而病了...
我黎救你!!!
我最中意情人節呢^^
十卜
I am coco, 聽日就係我既生日啦,我好想你同我講聲生日快樂!!thx you,mandy~
http://gb.com.net.tw/g13/gbook.php?applicant=CoCo0208
coco0208@hotmail.com
1間3百幾尺的屋
開放式 1個月大約要幾錢?
好好味咁牙!!!好想食!!:)
CMCM~~~~好想快d睇倒個廣告呀~~^^
TT…?
><”可唔可以唔拆夥???
cake looks yummy -v-!!
哈哈`你就好啦有得去AGNES B間野食蛋糕-V-”
我都想去`*0*
不過好似好貴咁
杯雪糕好似好好味咁wo
好正既doughnut!!
cMcM………
個ipod套係邊度買嫁?好想買個ar~
係呢..你ge新居在邊區呀?
傻人….妳搬屋還搬屋…
唔好唔記得將隻WINTER LOVER比返我呀=.=|||
打死妳架我XDDD
妳最好星期六個FUNZZ拎返比我啦=3=
好多野食呀!!!!{流口水*_*}
咁早既@@
加油喔!! don 好好笑呀個樣
mandy..就黎香港會再冇冬天啦啵..
你甘都話鍾意呢種天氣..
我覺得好熱..我寧願凍
Mandy吾好o甘急,
人一急起來會做不到事情!吾好比壓力自己!
十卜梨,,MANDY!!永是你的FANSSSSSSSSSSSSSS”"
^333^”
好多日無黎留cm比mandy你na!T3T
情人節仲有7日就到na!-v-
咩劇來的???
又咁早打XANGA ge
又很後悔沒有早看你的XANGA呢~
之後仲會唔會咁早打 ga?
呵呵~
情人節和Don少一起工作嗎>3<
紅色的i-pon套很漂亮呀>。<
好期待呀~
你的個人大碟呀 >3<
mandy, 我係coco呀,8號係我既生日,好想你同我講生日快樂呀,永遠支持你~~
http://gb.com.net.tw/g13/gbook.php?applicant=CoCo0208 <——-請
coco0208@hotmail.com
蔣雅文 ! 加油 !
mandy今年的情人節打算怎樣過?
仲係好後=v=
mandy要加油呀xd
送個CM比你,,
當情人節禮物吧-v-
你要自己1個住,唔驚悶咩??
點解你食d野可以咁甜ge,,咁無節制咁食,,得ge咩???
p.s still hope u can leave a cm to me,,blessing my gf and me,,okay?? thz~~^^
希望你可以快D唔駛一個人過情人節喇~
杯雪糕好似好好味咁!!
好想食呀>33<
紅色IPOD套..好型仔//
琴晚唔得閒,.,.黎遲左-V-
雅文加油!
有fans們心靈上支持,
雅文一定好快搞得掂既!
最簡單既方法就當然係…….叫架車搬走晒d野啦~
hihi Mandy^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ go to my xanga ar >v<
我今晚將會看完你的XANGA才睡!!!!
雪糕好似好好味啊..*0*
邊度有得買 ..?! >/<“*
雪糕好似好好味啊..*0*
邊度有得買 ..?! >/<“*
你的早餐....我都想食牙>.<
雪糕咁大個..第一次見呢...
DON好有型哦!!
yummy yummy~!
下個星期的[新城唱好情歌音樂會]我會去牙**
你幾靚*唱歌又幾好聽*好鐘意[風頭火勢]*
SUPPORT丫*希望你係新屋會住得開心*
執屋慢慢黎la =]]
*33*加油牙!
AD D O IL
mandy add oil ar
d野食好正呀*V*
真係好似電話廣告xD”
加油=)
好後的呢……….>=<*
haha!咁早打XG GE… GOOD!
哈哈mandy
好鐘意睇你xanga呢
成日都有好多相 =]
don 好攪笑:]
Mandy<3;
MANDY 呀 !!!!!!
見到你個本指甲唧專輯 …
好想食你個隻雪糕-_-
邊到有得賣呀@@”
第一次留comment…但好鍾意你ar.!
Mandy加油哦!!支持你唷!!=]*
你幫agnes b拍廣告呀>v<
太好啦,,加油呀蔣雅文,,
小昀
我下個禮拜去睇你*V*
=]
你的食物很美味唷~_~
你的蛋糕真的很精美喔…
那裡買的 .?? 我想.. 一定很好味喇 ^^
The ‘cakes’ seems so tasty><’
Where to buy?lol
vel
今日你都食左好多甜野啵*小心變肥喔!!
Mandy:)
點解 e排咁早打日記GA?
雅文你一定有個好ssssweet的情人節啦……..呵呵
圖中的don好令仔……好有種憂愁feel~~
你一早餐就食朱古力 肥死你牙 哈哈
要工作lu >v<
好彩食完飯無幾耐,,,唔係又俾你引誘到-v-”
哈哈!!don少個樣好呆=]
雅文呀雅文……”
欣怡佢而家好唔開心牙…因為一D家事…你都應該知道咩事啦!!
搞到佢而家都無晒心情 哩幾日都無留cm比你lo……/_____
你去安慰下佢啦 佢而家真係好需要人地既關心同支持嫁!!
你去佢xg 比個cm佢啦:http://www.xanga.com/yanyiiiii
好想快d係音樂會見到你啊!!!
加油!
i want to eat your breakfast too!!!!
=3=
d野食好正呀.*0*
don’s photo好似呀..哈哈”
我想知呀DON用咩手機……
有人可以話我知ma???
嘿! 原來我屋企都有你琴日個post果枝鉛筆架>w <
仲有2大枝tim牙!!
CM..=]你係咪覺得我好煩牙…MANDY>^<”
第300!! *v*
你近排好早呢 -3-”
d野食好吸引呢..我都想食XD
Mandy;工作努力!<3
好多野食咁喎<3
HAA,,,,,
呢幾晚都好早呢!!!!
加油!!!
NICE pictures
我都有呢個ipod而且都繫白色tim…..不過我果ipod套繫透明白色既…….
慢慢來…………..
here
All right As every time I must disclose you should be justified
albuquerque hotels | a1c levels chart | mortgage rates today